INBRAIT

IT/Business analytik/čka - Risk Service

Pro našeho významného klienta hledáme kandidáty na pozici Test Engineer/ka pro tým Markets Technology na IČO.

 

Náplň práce:

  • Analýza požadavků a procesů klientů uvnitř i vně banky – datová, funkční i procesní analýza
  • Příprava specifikace pro návrh, vývoj a testy služeb v mikroservisní architektuře
  • Aktivní účast na celém procesu dodávky řešení v rámci agilního týmu:
  • Komunikace s klienty v rámci procesu vývoje
  • Účast na návrhu nových REST služeb nebo úprav stávajících
  • Pravidelná aktualizace dokumentace v GIT
  • Spolupráce s testery před předáním úprav k uživatelským testům
  • Analýza a řešení případných produkčních chyb
  • Prezentace implementovaných změn pro tým podpory a klienty

 

 

Co bychom potřebovali?

  • Minimálně SŠ vzdělání technického směru
  • Zkušenosti s procesní a funkční analýzou informačních systémů
  • AJ na dobré úrovni (dokumentace je primárně v AJ)
  • Samostatnost, kritické myšlení, dobré komunikační schopnosti
  • Schopnost rychle se učit a posouvat věci kupředu
  • Základní znalost principů objektového programování a SOA
  • Základní znalost XML, UML a CASE nástrojů
  • Znalost práce v JIRA, Confluence, SVN/GIT nebo podobných technologiích výhodou
  • Orientaci v databázových technologiích (ORACLE, Postgre, SQL)

 

Výhodou:

  • Technologický background v oblastech Java/J2EE, Kubernetes
  • Zkušenosti z testování / deploymentu v SOA technologiích
  • Znalost oblasti bankovnictví a/nebo řízení rizik


V bance pracujeme agilně v menších, multifunkčních odděleních. Agile nám umožňuje velmi rychle dodávat kvalitní řešení, která přesně odpovídají potřebám klientů i kolegů v jiných částech banky.
Každý z nás plně odpovídá za svůj dílčí úkol. Se stejnou odpovědností přistupuje celá banka i k udržitelnosti, ať se týká stavu planety nebo společnosti. Dopravujeme se elektrickými auty Škoda Enyaq, mnoho z nás jezdí do práce na kole, stravujeme se udržitelně a dobrovolničíme pro lepší (čistší a zdravější) svět.
V rámci konceptu SMART OFFICE chodíme do kanceláří 1-2 dny v týdnu, zbytek pracujeme z home-office. Pracovní dobu mimo „core hodiny“, kdy musíme být k dispozici, si nastavujeme sami s přihlédnutím k momentálním potřebám svých oddělení.

 

Doplňující informace:

  • Forma spolupráce: IČO
  • Plný úvazek (40h/týdně)
  • Dlouhodobý projekt
  • 2x týdně osobní účast office. (Pondělí a úterý)
  • Nástup možný od 1.1.2025
  • Lokalita: Praha 

 

 

houstecka